Európai Uniós támogatásból megvalósuló fejlesztések

–        a kedvezményezett neve:BLACK POINT Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

–        a projekt címe: Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés
BLACK POINT Kft.-nél

–        a szerződött támogatás összege: 5.284.400,- Ft

–        a támogatás mértéke (%-ban): 40,00 %

–        a szerződött visszatérítendő támogatás (hitel) összege: 6.605.500,- Ft

–        a visszatérítendő támogatás (hitel) mértéke (%-ban): 50,00 %

–        a projekt tartalmának bemutatása: A BLACK POINT Kft. közel három évtizedes múltra tekint vissza, melynek fő tevékenysége a vegyi áru nagykereskedelme. Vevői körébe nagy felhasználók, intézmények, gazdálkodó szervezetek és nagykereskedések tartoznak. A cég tevékenységét kizárólag a Miskolc, Tüzér utca 1/A. szám alatti székhelyén folytatja. A tevékenységre és a térségre vonatkozó piaci ismeretek, a cég működési szerkezete, az optimalizált költségszerkezet, a gazdasági pozíció erősödése fokozatosan hozzájárul a piaci stabilitáshoz, az újabb vevőszerzéshez és a megrendelés állomány bővüléséhez, amelyek következménye a nagyobb élőmunka-ráfordítás lett.

A menedzsment kiemelt odafigyeléssel végzi a tevékenységét, azonban a gazdálkodás mérete, a forgalmazott termékpaletta összetettsége és a hozzájuk kapcsolódó speciális adminisztrációs terhek miatt szükségessé vált a folyamatok újragondolása, racionalizálása a költséghatékony működés és a vagyongazdálkodás biztosítása érdekében. A gazdálkodó rentábilis beruházási igénye olyan informatikai rendszer bevezetését indokolja, mely képes a munkavállalók, beszállítók és egyéb (eszköz, anyag) erőforrások tervezésére és kezelésére, illetve online módon aktuális vezetői információkhoz való hozzáféréshez a vállalkozás valós idejű működési állapotának vonatkozásában. Cél a szervezeti működés letisztulása, átláthatósága és egyszerűsödése, amely a beszállítók és vevők kölcsönös(meg)elégedettségéhez, a munkavállalók és vezetés jobb kapcsolatához, hatékonyabb készlet- és vagyongazdálkodáshoz vezet.

A Cégmenedzser vállalatirányítási szoftverrendszer 6 célfunkcionális területen történő bevezetésével egy rendszerben dolgozhatnak az árukezelők, adminisztrátorok és a menedzsment, amely a szakemberhiányos gazdasági környezetben versenyelőnyt biztosít a kihasználtság és hatékonyság növelésével a területen dolgozó más szereplőkhöz képest.

–        a projekt tervezett befejezési dátuma (ha megvalósult, akkor a tényleges befejezés): 2020.07.12.

–        projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00940